Upravljanje s Kupci

Preproste rešitve za povečanje zadovoljstva kupcev.

izboljšanje odzivnosti s sodelovanjem v vseh fazah življenskega cikla kupca

Da bu se stranke vračale, je potrebno nuditi več kot le izdelek - skrajšati čas naročila kupca, izboljšati naročanje, ponuditi samo-postrežne storitve, visoka kvaliteta, konfiguriranje izdelkov, pravočasne storitve, dobro podporo in točne račune. QAD ERP v oblaku in na licu mesta vam to omogoča.

upravljanje kupcev

  • Sales Orders & Invoicing - Prodajana naročila in računi: Kreiranje in potrditev ponudb, sprejem naročil, preverjanje zaupanja kupcu, rezervacija zaloge, nabiranje in odprema izdelkov in procesiranje računov.
  • Customer Relationship Management - Upravljanje odnosov s kupci: Povečanje profitabilnosti z izboljšanjem kupčeve izkušnje nakupa in vračanja kupcev. Pregled celovitih inforamcij o kupcu, od prvih stikov, do poprodajne podpore.
  • Sales Analysis - Prodajne analize: Pregled marž in produktivnosti prodajalcev, analize po izdelkih, sedežih in kupcih.
  • Configurator - Konfigurator: Masovna kustomizacija izdelkov po željah kupcev. Zagotavlja točne račune, preglednost izbranih konfiguracij in potrebnih komponent, zmanjšuje izmet in popravila. 
  • Customer Self Service - Samo-postrežba: Sprejem naročil preko spleta in pod lastno blagovno znamko.
  • Trade Activity Management - Upravljanje prodajnih aktivnosti: Podpora nakupovalnim skupinam, upravljanje pogodb in generiranje predloga najboljše cene, spremljanje učinkov promocij in popustov.

servis in podpora

  • Service and Support Management - Upravljanje servisa in podpore: Po-prodajni servis in podpora. Sledenje izdelkov in upravljanje virov za podporo.
  • Field Service Scheduler - Razporejanje servisov na terenu: Zmanjšuje stroške in izboljšuje servis kupcev s povečanjem učinkovitosti serviserjev.
  • Mobile Field Service - Mobilni servis: Omogoča serviserjem mobilni pregled servisnih klicev in podatkov o kupcu ter pospešuje poročanje o delu in naročanje rezervnih delov.